Animation της Δ’ (from scratch with “SCATCH”)

Tο πολιτιστικό πρόγραμμα δημιουργίας animation από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ τάξης , με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Αναστασίας Νούτση (Θεατρικής Αγωγής) και Φίλιππου Αϊβανούλη (Πληροφορικής), ολοκληρώθηκε με το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Τα παιδιά:

  1. αποφάσισαν το θέμα που θα θέλαμε να επεξεργαστούμε – κακομαθημένη πλευρά και συμπεριφορά παιδιών που “τα έχουν όλα”.
  2. Φτιάχτηκε ο βασικός σκελετός του σεναρίου με πρωταγωνιστή έναν χιονάνθρωπο και δημιούργησαν τους διαλόγους και το storyboard.
  3. Έφτιαξαν τις φιγούρες και το σκηνικό με αφρώδη χαρτιά και τα φωτογράφησαν ώστε να τα επεξεργαστούν ψηφιακά.

Δ'-Animation-Φιγούρες

4. Ηχογράφησαν τους διαλόγους με τις φωνές των παιδιών, τα οποία υποδύθηκαν τους ρόλους. Κατόπιν επεξεργάστηκαν το ήχο με το πρόγραμμα “Audacity”

Δ'-Animation - Επεξεργασία Ήχου-2019

5. Γραφτήκανε (απόκτησαν ?Λογαριασμό?) στην διαδικτυακή πλατφόρμα του Scratch, ώστε να μπορούν να δουλεύουν και από το σπίτι τους συνεργατικά ανά ομάδα.

6. Εισήγαγαν όλο το πρωτογενές υλικό για την ιστορία τους ? ήχοι, φιγούρες και σκηνικά ? στο Scratch.

7. Προγραμμάτισαν στο Scratch ( https://scratch.mit.edu/studios/5992913 ) όλο το storyboard, που είχαν σε προηγούμενο στάδιο καταγράψει. Οι προγραμματιστικές δεξιότητες που απέκτησαν ήταν:

            α) της χρονικής ακολουθίας

            β) της κίνησης στον δισδιάστατο χώρο της οθόνης

            γ)  της επαναληπτικής διαδικασίας

            δ) του χειρισμού των γεγονότων

Δ'-Animation-Scratch

Animation της Δ’ (from scratch with “SCATCH”)